Vissza

Nem érem el az eladót vagy az eladó nem küldi a megvásárolt terméket, mit tegyek?

A Galéria Savaria által továbbított e-mail cím, valamint telefonszám minden esetben valós. Valótlan telefonszámmal és e-mail címmel a felhasználó nem tud regisztrálni a Galéria Savaria online piactérre.

Online piacterünk egyik legsúlyosabb szabálysértésnek tekintjük azt, ha az eladó nem adja át a megvásárolt terméket. A helyzetet tovább súlyosbítja, ha a vásárló időközben már kifizette a terméket.

Amennyiben probléma adódik az eladóval és a tranzakció lebonyolításával, javasoljuk, hogy utolsó üzenetben vegye fel a felhasználóval a kapcsolatot és emlékeztesse arra, hogy a Galéria Savaria szabályzata értelmében köteles átadni a megvásárolt terméket. Határozzon meg egy határidőt, amely támponként szolgálhat Önnek és az eladónak is és nyomatékosan hívja fel a figyelmét arra, hogy mielőbb rendezze a tranzakciót. Ha a megkeresés nem vezet eredményre, értékelje le a tranzakciót sikertelenként. Tudjon meg többet arról, hogy legkésőbb mikor kell értékelnie egy tranzakciót.

Ha egy felhasználó megsérti a Galéria Savaria szabályait és nem teljesíti az adásvételt végleges kizárással szankcionálhatjuk a szabálysértést.

A problémás tranzakciókról és azok rendezéséről szóló irányelvünkben bővebben olvashat a problémás esetek kezeléséről.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak